021-91013004 admin@irsupp.ir

نصب و راه اندازی سرور وویپ

با استفاده از مشاوره تخصصی رایگان ما میتوانید بهترین و مناسب ترین راه کارهای ممکن را انتخاب و استفاده نمایید که این امر باعث صرفه جویی چشم گیری در هزینها و زمان شما می گردد

خدمات VoIP گروه پشتیبانی شبکه ایران

VoIP-Supp-IranSupp

پشتیبانی

با اینکه پروسه راه اندازی ما به گونه ای انجام میشود که سیستم به صورت کاملا استیبل به کار خود ادامه میدهد ولی در صورت نیاز ما در کنار شما خواهیم بود.

Install-VoIP-IrSupp

راه اندازی

راه اندازی در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، تیم حرفه ای ما به شما این نوید را میدهد که سرور VoIP شما با بالاترین کیفیت ممکن راه اندازی گردد.

Consultant-irsupp

مشاوره

قبل از اقدام به راه اندازی سیستم VoIP میتوانید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید تا با توجه به نیازمندی های شما بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهیم.

نیاز به پشتیبانی دارید  سرور VoIPشما نیاز به آپدیت دارد ؟

برای اطلاع از پلن های پشتیبانی و یا مشاوره در جهت بروزرسانی سرور وویپتان میتوانید با ما تماس بگیرید.

برای نصب و راه اندازی سرور وویپ با ما تماس بگیرید

کارشناسان گروه پشتیبانی ایران همواره اماده پاسخگویی به شما خواهند بود

قابلیت ها و ماژول های قابل ارائه

Doorkari-Voip-Irsupp

دورکاری

با استفاده از این ماژول کلیه فعالیت‌های تلفنی مجموعه خود را اعم از حضوروغیاب پرسنل، گزارش‌گیری و مدیرت تماس‌ها و عملکرد پرسنل خود از راه دور قابل مدیریت میباشد و همچنین کارشناسان شما می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و یا رایانه شخصی خود و از طریق اینترنت به سرور وویپ شما متصل و کلیه تماس‌ها را از طریق شماره تلفن مجموعه شما پاسخگو باشند.

ردیابی تماس

با استفاده از این ماژول، تماس‌ گیرنده پس از اتمام مکالمه با پرسنل، می‌تواند با شماره‌گیری مجدد به همان فرد یا بخش موردنظر متصل شود با این کار تماس‌گیرنده در منوهای صوتی تودرتو و صف‌های انتظار وارد و مشغول نمی‌شود که این امر باعث افزایش سرعت پیگیری درخواست تماس‌گیرنده می‌گردد. مورد استفاده دوم این ماژول این است که اگر پرسنل با شخصی تماس گرفته باشد و ایشان موفق به پاسخ‌دادن نشود و چند دقیقه بعد شخص موردنظر با مجموعه تماس بگیرد، سیستم تلفنی ایشان را به همان فرد متصل می‌نماید.

Radyabi-Irsupp
Gozareshgiri-voip

کاملترین سامانه گزارشگیری بومی

با سامانه گزارشگیری ما می‌توانید کلیه تماس خود را در محیطی ساده و کارآمد مدیریت نمایید و گزارش‌های متنوعی همچون ریز مکالمات با بیش از 20 نوع فیلتر کاربردی، شنود و نجوای یک‌طرفه با کارشناس در حال مکالمه به همراه ارائه گزارش‌های پیشرفته مانند SLA را داشته باشید. این سامانه با ارائه نمودارهای متنوع پاسخگویی به همراه رسد مشتریان از ابتدا تا انتهای مکالمه و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی کارشناسان می‌تواند گزارش کاملی از صف‌های انتظار و تحلیل جامعی از خطوط شهری در حال استفاده را به شما بدهد تا بتوانید مدیریت کامل و یکپارچه‌ای را بر روی سیستم تلفنی خود داشته باشید.

تماسگیر خودکار

با استفاده از این ماژول می‌ توانید بدون استفاده از نیروی انسانی به‌ صورت خودکار و زمان بندی شده با مشترکین خود تماس گرفته و پس از پخش پیام دلخواه در قالب اطلاع‌ رسانی، بازاریابی، یادآوری، نظرسنجی و هرگونه اعلان برنامه‌ ریزی شده، تماس را به شخص یا بخش مورد نظر هدایت نمایید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز با استفاده از قابلیت هوشمند این ماژول، سامانه را به نحوی پیکربندی نمایید که تعداد کارشناسان آماده پاسخگویی در صف را تشخیص دهد و با توجه به تعداد افراد حاضر در صف، شروع به شماره‌گیری نماید. در این ماژول توانسته‌ ایم با کنترل و مدیریت صحیح سامانه، پایداری کامل سیستم را در تماس‌ های انبوه نیز فراهم سازیم.

Tamasgir-khodkar
Tamas-Bargashti

تماس برگشتی

دیگر نگران ازدست‌دادن مشتریان در زمان های اوج پیک کاری خود نباشید با استفاده از این ماژول می‌توانید در زمان هایی که حجم تماس‌های ورودی به واسطه تبلیغات و یا ماهیت حرفه شما به حدی برسد که کارشناسان قادر به پاسخگویی نباشند بطوریکه مشتریان زمان زیادی را در صف انتظار و بخش مربوطه منتظر پاسخ بمانند. این ماژول به کمک شما می‌آید و با ایجاد حس احترام و تکریم مشتری اطلاعات فرد را دریافت و در سامانه ثبت می‌کند تا در اولین فرصتی که امکان پاسخگویی وجود داشته باشد کارشناسان با مشتری تماس بگیرند. کاربرد دوم این ماژول دریافت درخواست مشتری به‌صورت فایل صوتی در خارج از زمان اداری می‌باشد که کارشناسان می‌توانند بر روی این درخواست‌ها یادداشت بگذارند و آن درخواست را فعال و یا غیرفعال نمایند.

IVR

منشی تلفنی

Extention

داخلی نامحدود

ضبط مکالمه

Crm

اتصال به CRM

Blacklist

بلک لیست

دیگر قابلیت ها

limitation

شنود هوشمند مکالمات

limitation

تنظیم سطح دسترسی

سیستم های تلفنی قابل پشتیبانی توسط ما

FreePBX
Issabel
Elastix
asterisk
FusionPBX

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ما با ما تماس بگیرید